האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
השאר פרטים ונחזור אליך

רילוקיישן (חפצים אישיים)

 

 **** לאתר גלובוס רילוקיישן החדש ****

קיבלתם הצעת עבודה בחו"ל? חוזרים סוף סוף לארץ אחרי תקופה ארוכה? מזל טוב! אתם יכולים לחגוג - אנחנו נדאג לכל השאר.
חטיבת הרילוקיישן שלנו תטפל עבורכם במקצועיות ובמסירות רבה בהעתקת מגוריכם מכל מקום לכל מקום בעולם Door To Door.
אנשי הצוות המיומנים והמהימנים שלנו ילוו אתכם לאורך כל הדרך, החל מהערכה מקצועית של התכולה ואפיון הצרכים היחודיים שלכם, דרך ביצוע אריזה קפדנית, ביטוח ושילוח אווירי או ימי ועד לפריקת הציוד בביתכם החדש.
העתקת מקום מגורים בין מדינות הנה אירוע מעורר חששות ורווי חוסר וודאות בחיי המשפחה העוברת. תפקידנו הוא להעניק לכם שקט נפשי בכל הקשור למעבר שלכם החל מרגע ההחלטה ועד לקבלת המטען במעונכם החדש מעבר לים.

 

 

הדמיית תהליך רילוקיישן

 

לאחר פנייתך הראשונית לחברת גלובוס תתואם לך פגישה עם יועץ רילוקיישן שיגיע לביתך לצורך ביצוע הערכת נפח ומתן הצעת מחיר.

יועץ רילוקיישן יגיע לביתכם במועד שתואם על מנת לאמוד את תכולת ביתכם ואופי המטען. היועץ יבצע את הערכת הנפח לכל תכולת הבית וימליץ לכם מה רצוי לקחת וממה עדיף להימנע בהתאם למדינת היעד שלכם.

בתום הערכת הנפח תשלח אליכם הצעת מחיר על בסיס היקף המטען ואופן השילוח (ימי/אווירי). הצעת המחיר תהיה ברורה ובהירה ללא הפתעות, ותתן לכם מושג לגבי עלות משלוח תכולת ביתכם מדלת לדלת.

עם אישור הצעת המחיר בחתימה, נתאם את תאריך אריזת המטען בהתאם לצרכיכם. בשלב זה נעדכן אתכם בלוחות זמני ההפלגה של האוניה וצפי הגעת המטען ליעדו.

נציג החברה ידריך אתכם במילוי והעברת הטפסים הרלוונטיים עבורכם.

ביום האריזה יגיע צוות של 3-6 מאנשינו בהתאם לגודל המטען וללוחות הזמנים שתואמו מולכם. ראש הצוות יערוך עמכם סיור בבית על מנת לבדוק את השטח טרום ביצוע העבודה ולחלק את משימות האריזה בין אנשי הצוות. נארוז את כל תכולת ביתכם ללא יוצא מהכלל במיטב חומרי האריזה ובצורה המקצועית ביותר על מנת להגן על חפציכם האישיים בצורה הטובה ביותר. צוות האריזה יכין במהלך האריזה רשימת אריזה ממסופרת וממוחשבת על מנת שתוכלו לבצע מעקב על מספר האריזות שיצאו מביתכם ויתקבלו במעונכם החדש. עם סיום האריזה, נעביר את תכולת ביתכם במכולה או בליפט (תלוי בגודל המטען) לנמל או לשדה התעופה.

נציגנו יצור עמכם קשר לחיוב בהתאם להצעת המחיר ובהתאם למשקל וגודל המטען בפועל.

לאחר התשלום, המשלוח יועבר לנמל או לשדה התעופה בהתאם לסוג וגודל המטען ודחיפותו.

אנחנו נעדכן אתכם בצפי מועד ההפלגה או הטיסה.

בשעה טובה המטען יצא לדרך.

 לאורך הדרך, נדאג להעביר לכם דיווחי סטטוס לגבי צפי הגעת המטען ליעדו.

אנחנו נדאג לשחרור המטען שלכם מהמכס במדינת היעד

נציג מטעם החברה יצור עמכם קשר לתאום מועד הפריקה בביתכם.

במועד הפריקה שתואם, נדאג להוביל ולפרוק את המטען במעונכם החדש במדינת היעד.

ליצירת קשר לחץ כאן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ודפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לחץ על התמונה להגדלה ולדפדוף בגלריה

הדפס הדפס
שתף
Twitter Facebook Email
שרותים לוגיסטיים עבור רילוקיישן

אחסנה

במסגרת שירותי הרילוקיישן נוכל לדאוג לאחסנת תכולת הבית שלכם או חלקה באחד מהמחסנים היעודיים שלנו. השירות כולל אריזה וסימון, הובלה למחסנים, אחסנה וביטוח והשבת הציוד ליעדו בהתאם למועד המבוקש.
שירותי האחסנה למטענים אישיים מהווים פתרון לפערים בלוחות הזמנים בין מועדי האריזה למועד מעבר המשפחה ומועד שילוח המטען או לטווחים ארוכים במקרים של רילוקיישן ללא העברת המטען.

שרותים לוגיסטיים עבור רילוקיישן

תכנון וייצור אריזות

אנחנו מבינים כמה שתכולת הבית שלכם יקרה לכם ואנחנו אחראים להגעתה בשלמותה מדלת לדלת.
על מנת להבטיח זאת, נספק לכם אמצעי אריזה המותאמים לסוגי חפצים שונים עם פתיחת ההזמנה. עבור מטענים לא סטנדרטיים הדורשים טיפול מיוחד, כגון פסנתרים, שנדליריים, פסלים וכד’, נדע להציע אריזות ייעודיות שיבטיחו את הגעתם בשלום ליעדם.
כל פתרונות האריזה מבוצעים בגלובוס, החל מהתכנון במחלקת ההנדסה ועד הייצור באחד ממפעלי האריזות שלנו.

שרותים לוגיסטיים עבור רילוקיישן

שינוע ושילוח

במסגרת שירותי הרילוקיישן נדאג לשינוע ושילוח תכולת דירתכם הארוזה מביתכם במדינת המקור ועד לביתכם החדש במדינת היעד.
כעמילי מכס מורשים, נדאג לשילוח ולשחרור כל סוגי המטען בהתאם לתקנות המכס במדינת היעד, החל מחפציכם האישיים ועד לכל מוצר חדש שתרצו לייבא ארצה או לייצא.

שרותים לוגיסטיים עבור רילוקיישן

שרותים נוספים

הסדרת אשרות עבודה (ויזות) – סיוע בהוצאת אשרות עבודה במדינות היעד לאנשים פרטיים ולחברות הזקוקות לסיוע בהסדרת אשרות עבודה לעובדים.

מציאת בתי ספר/ בתים – סיוע במציאת בית ו/או בית ספר במדינת היעד לאנשים או חברות הזקוקים לשירות זה.  

השכרת ריהוט - השירות מסייע בהשכרת ריהוט לתקופת המעבר במדינת היעד לאנשים פרטיים או חברות עד הגעת המטען למעון החדש.

שירות VIP בנתב"ג ובנמלי התעופה ברחבי העולם - במסגרת שירות זה ילווה אתכם נציג מרגע הגעתכם לשדה התעופה ויזרז עבורכם את תהליך הבידוק על מנת שאתם ובני משפחתכם תעברו את התהליך במהירות וביעילות.

 איסוף מהבית והסעה לנתב"ג וברחבי העולם – בשירות זה נציג החברה ימתין לכם עם שלט מיד עם נחיתתכם בארץ או במדינת היעד, יאסוף את המזוודות ויסיע אתכם למעונכם החדש אם בארץ או בחו"ל.

מייד סרוויס – בשירות זה נציגים מטעמנו יפתחו את כל האריזות ויסדרו לכם את תכולת האריזות בארונות כך שתכנסו לבית מוכן ללא כל מאמץ או עבודה מצדכם.

הדפס הדפס
שתף
Twitter Facebook Email
מידע רלוונטי נוסף

טיפים

טיפים להובלת דירה לחו”ל

ריכזנו עבורכם מספר טיפים להובלה חלקה ונוחה של דירה לחו”ל:

 

אריזה

לחפצים שתעדיפו לארוז לבד, בצעו את האריזה בהתאם למשקל וסוגי הפריטים שיש לארוז – בין אם מדובר בפריטים כבדים, קלים, שבירים או יקרים במיוחד, מומלץ לארוז כל אחד מהם בארגז נפרד. הקפידו שלא לערבב בין סוגי פריטים שונים ומשקלים שונים. במידה ותארזו לבד,  יסומן  הקרטון באותיות P.O.B  שמשמען - Packed By Owner (נארז ע"י הבעלים) - אריזות אלו באחריות הלקוח מבחינת תכולה ואיכות האריזה.

  1. קחו אתכם את הפריטים היקרים לכם במיוחד- אם יש ברשותכם פריטים קטנים בעלי ערך כספי או סנטימנטלי רב מאוד, קחו אותם איתכם אל הטיסה ואל תשלחו אותם במכולה או בארגזים היוצאים למשלוח הימי או האווירי. חברות הביטוח אינן מכסות פריטים מסוג זה ועל מנת להבטיח את השקט הנפשי שלכם לפחות בעניין אותם פריטים רגישים, נמליץ שתקחו אותם איתכם בתיק שתעלו אל הטיסה.
  2. הכינו רשימה של הפריטים המאופסנים בארגזים השונים- נכון, במרוצת השנים אגרתם לא מעט פריטים, ציוד אישי וחפצים מסוגים שונים. בכל זאת, על מנת לוודא שכל הפריטים הגיעו אל יעדם בשלמותם, הכינו רשימה מסודרת וממוספרת של כל הארגזים שאותם אתם שולחים והפריטים שנמצאים בכל אחד מהם. מעבר להכנת הרשימה, סמנו בכל ארגז את החדר בבית אליו הוא מיועד. באופן זה,מלאכת פיזור הארגזים ופריקתם בחדרים השונים ביעד תהיה קלה ומהירה הרבה יותר.
  3. היערכו מראש- אל תמתינו לרגע האחרון. התחילו במשימת האריזה מספר שבועות לפני המעבר ובקשו מאיתנו לצורך כך ארגזים מבעוד מועד. בדרך זו תוכלו להתנהל בצורה נינוחה יותר וללא לחצים מיותרים.
  4. למשפחות עם ילדים, מומלץ לזכור לקחת ציוד אוירה כגון תמונות וכד' מחדר הילדים בארץ, על מנת לקדם תחושה ביתית במעון החדש.

במידה וביום האריזה תהיינה לכם בקשות מיוחדות מצוות האריזה, תוכלו לפנות לראש הצוות שינהל את תהליך האריזה.

 

דברים שצריך לזכור לעשות לפני:

שירותים שיש לנתק: טלפון, חשמל, מנויים לעיתונים ומגזינים, חיבור לכבלים, אינטרנט, גז, כרטיסי אשראי ומים.


תעודות שיש לקחת:

דרכונים – ישראלי/ זר, רישיונות נהיגה בינלאומיים, תעודות בית ספר, תעודות רפואיות ודנטליות, פוליסות ביטוח שנעשו בארץ וכל מסמך אחר הרלוונטי למשפחה.

מילוי טפסים ומסמכים הנדרשים לשילוח – (יימסרו לכם בפגישה על ידי נציגנו וגם יישלחו בדואר האלקטרוני)
• הרשאה לסוכן מכס ישראל.
• טופס הצהרה למכס ישראל.
• טופס לביטוח המטען.
• מכס חו"ל בהתאם לארץ היעד.
• בנוסף יש לדאוג לצילום תעודת הזהות והדף הראשון של הדרכון עם תמונה ברורה, הארכת תוקף, שינוי שם ואשרות במקרה הצורך.


לפני הגעת צוות האריזה אליכם הביתה אנחנו ממליצים לכם לנקוט בפעולות הבאות:

  • מומלץ לא לשלוח במטען דברים כגון: תרופות, מסמכים רפואיים, פנקסי חיסון של ילדים, תעודות מבי"ס ו/או כל תעודה אחרת שתצטרך מיד עם הגעתך ליעד החדש.
  • מיינו והפרידו חפצים לפי סוג המטען: אווירי, ימי, אחסנה (במידה ויש צורך) ודברים הנלווים לך. יש להרחיק מסמכים שלא אמורים להיארז כמו – דרכון, מסמכי ביטוח, כרטיסי טיסה וכיו"ב.
  • בעת האריזה יש לציין בפני צוות האורזים פריטים יקרים או רגישים במיוחד.                         

 

בכדי לייעל ולצמצם גורמי עיכוב ביום האריזה, נצטרך את שיתוף הפעולה שלך בטיפול בנקודות הבאות טרם הגעת צוות האורזים במועד שתואם:

  • ניתוק מכשירי חשמל ופירוק מנורות ונברשות.
  • ריקון וייבוש מכשירי חשמל כ 48 שעות לפני האריזה, כגון – מכונת כביסה, מקרר, מדיח כלים וכיו"ב.
  • רצוי לנעול את תוף מכונת הכביסה באמצעות ערכת נעילה – במידה ואין, מומלץ לרכוש.
  • הוצאת ראשי דיו וחומרי טיונר ממדפסות וסוללות ממכשור אלקטרוני.
  •  ניקוי כלי גינה, מכסחות דשא אופניים ועציצים משאריות לכלוך, דשא ושמן.
  •  ריקון מים וגרגירים ממכונות קפה.
  •  הוצאת שקית האבק משואב האבק.
  •  ניקוי שטיחים בניקוי יבש תוך סגירה עם אישור על ניקוי.
  • ריקון וניקוי פחמים ממתקן הגריל ואריזה בנפרד (במידה והמכשיר עובד על גז, יש לרוקן ולנתק את המיכל שלא ניתן לשלוח).
  •  פירוק ארונות, מראות, מדפים או כל חפץ אחר הדורש זאת.
  • שריון מקום חנייה למשאית ההובלה (במידת האפשר).
  • לתאם עם ועד הבית / מנהל הבית שימוש במעלית.                                                                                                                                                                                             

מסיבות בטיחות ומכס בארץ היעד לא נארוז:

  • חומרים מסוכנים (דליקים, נפיצים, מיכלי גז, חונרי ניקוי, חומצות, כלי נשק לסוגיהם).
  • תכשיטים וכסף.                                                                                                                   

 

מעבר דירה מחו"ל חזרה לארץ

חזרה לארץ, במיוחד לאחר שהות ארוכה בחו”ל, איננה תהליך פשוט. מעבר לעובדה שמדובר בשינוי הסביבה עצמה, עזיבה של סביבה מוכרת ושינוי תרבותי, כרוכה בכך גם עמידה במחויבויות שונות כנדרש עפ"י חוק.

 

החובות החלים על תושבים חוזרים
עפ"י החוק במדינת ישראל, ישראלים המתגוררים בחו"ל, מחויבים להמשיך ולשלם דמי ביטוח לאומי וכן, גם דמי בריאות, כל זאת ע"מ שיוכלו בבוא היום ובשובם לארץ, לקבל את קצבת הביטוח הלאומי המגיעה להם (הדבר איננו תקף במקרים של הגירה, אולם כן מצריך פנייה אל רשויות המוסד לביטוח לאומי לצורך בחינת כל מקרה). הזכות לקבל שירותים רפואיים שונים תישלל מישראלים ששהו בחו"ל במשך מס' שנים ולא דאגו לשלם את דמי הביטוח הלאומי וביטוח הבריאות. במידה ולא הוסדר החוב במהלך 12 חודשים מיום עזיבת הארץ, יש להמתין תקופת המתנה עד להשבת הזכאות לקבלת השירות הרפואי הנדרש (חודש המתנה אחד על כל שנה של שהייה בחו"ל)


מכס ותשלומים נלווים
על התושבים החוזרים לארץ (תושבים חוזרים מוגדרים עפ"י החוק כישראלים ששהו בחו"ל למעלה משנתיים) מוטלים תשלומים שונים. מצד שני, זכאים התושבים החוזרים גם למספר הטבות, פטורים והנחות על מנת להקל על תהליך החזרה ולעודד את השיבה לארץ. ניתן לקבל פטור ממס עבור שילוח פריטים שונים כמו: ביגוד, ספרים, מוצרי חשמל ביתיים וחפצים אישיים. בנוסף לכך זכאים תושבים חוזרים גם ל"שנת התאקלמות" במסגרתה מקבלים פטור מתשלום מס הכנסה במשך שנת השהות הראשונה בארץ לאחר החזרה. חשוב שתתחילו את ההתארגנות לקראת החזרה לארץ מספר חודשים מראש ע"מ לבחון את ההטבות המוצעות וכן את הפריטים שתהיו מעוניינים להעביר והתשלומים וההיטלים הכרוכים בכך.

 

 

מידע רלוונטי נוסף

המרת מידות ומשקלים

מידע רלוונטי נוסף

חגים ומועדים בעולם

מידע רלוונטי נוסף

שעונים בעולם

טוקיו
סינגפור
ניו יורק
קליפורניה - לוס אנג'לס
לונדון
ניו דלהי
שנחאי
ניו זילנד - אוקלנד
גרמניה - ברלין
ברזיל - ריו
הולנד - אמסטרדם

לצפיה בכל השעונים בעולם - לחץ כאן

מידע רלוונטי נוסף

נמלים בעולם

הדפס הדפס
שתף
Twitter Facebook Email
שאלות ותשובות נפוצות בנושא:

תהליך רילוקיישן

ש.

מהי הקיבולת של מכולה? 

ת.

קיימים 2 סוגי מכולות – '40 או '20:
מכולה '20 מכילה עד 28 מ”ק.
מכולה '40 מכילה עד 55 מ”ק.

ש.

כיצד מתחיל תהליך השילוח? 

ת.

תהליך השילוח מתחיל בהגעת נציג גלובוס לצורך הערכת נפח הפריטים אותם אתם מעוניינים לשלוח, התאמת סוג המשלוח ומתן הצעת מחיר.

ש.

כמה זמן לפני תאריך האריזה רצוי להתחיל את התהליך?

ת.

מומלץ להתחיל כחודשיים לפני תאריך האריזה המתוכנן.

ש.

מה אורז צוות האריזה?

ת.

צוות האריזה מגיע עם כל מגוון חומרי האריזה בהתאם לסיכום בהערכת הנפח. הצוות אורז את כל הפריטים בבית כולל ביגוד, רהיטים, מוצרי חשמל וכלי מטבח. בנוסף, דואג הצוות לפרוק בסיסי של מיטות ושולחנות.

ש.

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע מדלת לדלת?

ת.

זמני ההובלה הימית משתנים בהתאם ליעד כמובן. לארה”ב וקנדה כ- 6-8 שבועות, לאירופה כ- 4-6 שבועות, אוסטרליה ודרום אמריקה כ- 8-10 שבועות. פנו אלינו לקבלת לוחות זמנים מדוייקים לגבי המטען והיעד שלכם.

ש.

אחרי איזו תקופת מגורים בחו"ל אחשב לתושב חוזר ?

ת.

נכון להיום לאחר שנתיים של מגורים בחו"ל הינך זכאי לזכויות תושב חוזר. להלן לינק לאתר המכס לצורך בדיקת זכאותך.

לאתר המכס

ש.

האם קיימים פרטי ציוד ביתי שמצריכים אישורים מיוחדים?

ת.

כן, להלן דוגמא לפריטים המצריכים אישורים שונים:  

 - גריל גז חדש- אישור מכון התקנים  

 - רכב- רישיון יבוא מטעם משרד התחבורה          

 - גריל גז משומש- לא ניתן לשחרר מהמכס ולכן יש לציין שלא לשלוח

 - משקאות חריפים- מעל 30 בקבוקים (חייב במכס כבר

   מהבקבוק הראשון), יש לקבל אישור מכון היין/משרד התמ"ת!  

   בנוגע לפריטים נוספים, ניתן להתעדכן באתר המכס.

ש.

האם מומלץ שהילדים יהיו נוכחים ביום האריזה / הפריקה של הציוד?

ת.

יום האריזה והפריקה הינם ימים מאוד לחוצים ומומלץ שלא יהיו ילדים באזור האריזה. מצד שני, מומלץ לקחת מספר קרטונים טרום האריזה ולתת לילדים לארוז/ לפרוק את הציוד שלהם ע"מ שירגישו חלק מהתהליך.

ש.

מה מבצע הצוות ביום הפריקה?

ת.

ביום הפריקה מבצע הצוות פתיחה של כל האריזות הגדולות (כגון: מוצרי חשמל ורהיטים), הרכבה של מיטות ושולחנות, הכנסת הקרטונים הקטנים לדירה וחלוקה של הקרטונים בחדרים השונים ע"פ בקשה. ניתן לקבל גם שירותי פריקה וסידור והרכבה של רהיטים.

לשאלות ותשובות נוספות לחץ כאן
הדפס הדפס
שתף
Twitter Facebook Email